понедельник, 25 ноября 2013 г.

Модуль 1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме вдосконалити власний педагогічний досвід, навчив планувати використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі, а також як можна використи навчальні дослідження в проектах та зрозуміти їх призначення.
Тематичні запитання модуля:
1. Як при навчанні поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього?
Самоосвіта поставлених цілей.
2.  Як мої цілі навчання на тренінгу допоможуть мені вдосконалити власний педагогічний досвід?
Мої цілі навчання на тренінгу допоможуть мені вдосконалити власний педагогічний досвід. Соціальні сервіси Інтернету (блоги) можуть допомогти мені організувати обговорення власної діяльності й спілкуватися з іншими учасниками навчального процесу.
3. Як ресурси програми допоможуть мені підвищити професійний рівень?

1 комментарий:

  1. Тетяно, у цій рефлексії необхідно було лише сформулювати власні цілі навчання на тренінгу - чого ви прагнете досягти по закінченню навчання на тренінгу.
    Тематичні запитання, представлені у посібнику, не потрібно копіювати та давати на них відповідь.
    Ваша ціль "вдосконалити власний педагогічний досвід" - непогана, але як ви перевірите, що досягли її?
    То ж які у вас справді цілі навчання на тренінгу?

    ОтветитьУдалить